top of page
שירותי אקספוז - בקרות, סקרים, הדרכות, ניהול מוקדים
בקרת לקוח סמוי
בקרה סמויה טלפונית
לקוח סמוי הפועל ממרכז הבקרה , בוחן את איכות השירות הניתן ללקוח קצה באמצעות הטלפון. בתהליך ביקורת שירות זו השיחות מוקלטות על גבי מערכות הקלטה מהמתקדמות כיום בעולם . גם כאן הפעילות ברובה מבוצעת באופן סמוי תוך בחינת תהליכי השירות של המוקדים והמוקדנים או ספקי שירות אחרים, האמורים לתת מענה מהיר ומקצועי ללקוחות הארגון. המידע הנאסף מנותח ומאפשר זיהוי נקודות חוזק וחולשה של מוקדים טלפוניים או עובדים בנקודות השירות והמכירה. תרומה – אמצעי לזיהוי נקודות תורפה, יכולת הקשבה לשיחות, יצירת גורם תחרותי ומדרבן.
בקרה סמויה מצולמת במצלמה נסתרת
בקרה פרונטלית המצולמת במצלמה נסתרת על ידי לקוחות סמויים, מספקת תמונה ברורה מוחשית ואובייקטיבית של חווית הלקוח וחושפת את כל הליקויים
כמו שאומרים - תמונה אחת שווה אלף מילים ולראות וידאו לייב נותן לך המנהל את החוויה האותנטית לה זוכה הלקוח
בקרת לקוח סמוי
ביקור המתבצע על ידי אחד הסוקרים המקצועיים שלנו המתחזה ללקוח מן המניין ובוחן את חווית השירות בנקודת המכירה, תוך תשומת לב לדגשים שניתנו על ידכם
בתום הביקור הסוקר מתעד את הנתונים השונים שנאספו ונבדקו על ידו לצד תחושתו הסובייקטיבית כך שאתה הלקוח מקבל און ליין את הנתונים הנאספים ונחשף למתרחש בשטח באופן שוטף
בין הפרמטרים הנבדקים על ידי הסוקר: חווית שירות, הופעה, מיומנות מכירה, שפת גוף, נהלים, מקצועיות, נאמנות, ייצוגיות ועוד
סקרים
מוקד סקרי מייל/SMS/טלפון
מוקד אקספוז מכיל 70 עמדות פעילות ועוד מאות סוקרים וסוקרות המבצעים מדי יום איסוף נתונים של אלפי סקרים
ברשותנו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לקבלת הנתונים וניתוחם במהירות ובדיוק מירבי
בין סוגי הסקרים אותם אנו מבצעים:
בקרות סמויות טלפוניות
איסוף נתונים טלפוני
סקרי שביעות רצון לקוחות
סקרי שביעות רצון עובדים
סקרים טלפוניים וניתוח נתונים
סקרי אינטרנט/SMS
סקרי שטח
אישורי הגעה לארועים וזימונים למבחנים
מחקרי/סקרי שביעות רצון
הבנת צרכי הלקוח והעדפותיו, שביעות הרצון שלו מהמוצר, מתהליך המכירה ומהשירות הם גורמים קריטיים לשימור הלקוחות הקיימים ולהגדלת בסיס הלקוחות. בחינת אלה אל מול יחס הלקוחות לחברות המתחרות חשובה לצורך הערכת ביצועי החברה ביחס למתחרותיה בשוק.סקר שביעות רצון נותן תמונת מצב שוטפת לארגון ביחס לתפיסות לקוחותיו ועובדיו, כחלק מיכולת הארגון לבנות תשתיות ידע התומכות בכיווני ההתפתחות שלו. מחקרים אלה מספקים למקבלי ההחלטות בארגון תמונת מצב המגובשת משביעות הרצון של הלקוחות שיפור שביעות רצון הלקוחות משפיע ישירות על שימורם בארגון.
עובד סמוי
בקרה פרונטאלית המושתלת בתוך הארגון שלך באופן סמוי,השיטה מתבצעת בעזרת שתילת עובד מקצועי ומיומן שלומד את השפה והתרבות הארגונית של הארגון ומעביר מידע בהתאם לדרישות הספציפיות של הנהלת הארגון.
לרוב מטרות השיטה:
חשיפת מעילות
בדיקת סיבות לנטישת עובדים
איתור אבטלה סמויה
בדיקת תהליכי עבודת מח' משאבי אנוש
הדרכות ומוקדים
בדיקת מתחרים
לעיתים לצורך שיפור התוצאות אנחנו צריכים לדעת מה ואיך עושים המתחרים שלנו
את המידע הזה אנחנו בודקים עבורכם
בין הנושאים הנבדקים אצל מתחרים:
-
מחירים
-
שירות
-
מכירה
-
שיטות עבודה
-
תגמול עובדים
-
ספקים
-
היקפי עבודה
הכשרות והדרכות
אנו מציעים ללקוחותינו הכשרות והדרכות לעובדים ולמנהלים
כאשר לרוב אנו נשענים על תוצאות מחקרי הלקוח הסמוי ומתאימים את ההדרכה לתוצאות המחקר:
-
הדרכות לקוח סמוי עפ"י ממצאים
-
הדרכות שירות
-
הדרכות מכירה
-
הדרכות מותאמות אישית
צוות ההדרכה שלנו מונה בעלי מקצוע בעל ניסיון עשיר, תארים רלוונטיים וגישה מיוחדת
לחצו לאתר חברת ההדרכה שלנו:
בקרות נגישות
לאור חוק הנגישות החדש יצרנו באקספוז שירות חדש הבודק את רמת הנגישות בכל ההיבטים הנדרשים:
נגישות פיזית – בקרת המקומות הציבוריים הדורשים נגישות
נגישות תעסוקתית – בקרת עמידת העסק בדרישות החוק
איסור הפליה – בקרת הנושא לכל שדרת החברה
נגישות בשירות – בקרת השירות לאנשים עם מוגבלויות בהתאם לדרישות החוק
תקשורת – בקרת המענה הטלפוני, אתרי האינטרנט והפרסום
שירותים משלימים
אנחנו באקספוז מבינים היטב שהמידע אותו אתם מקבלים מהמחקרים שלנו מצריך שירותים משלימים - כחברה בקבוצת חברות אנו גאים לספק ללקוחות שלנו את מיטב השירותים הבאים:
-
הדרכות עובדים ומנהלים
-
גיוס והשמת עובדים
-
בדיקת ממליצים
-
ספירות מלאי
-
ניהול פרויקטים
-
ניהול מוקדים
-
דיילות וקידום מכירות
bottom of page