top of page

העבודות הטובות בעולם

עבודה כלקוח סמוי היא אחת העבודות הכיפיות והמעניינות - אספנו לכם רשימה של העבודות הטובות בעולם:



מחמם מיטות בבתי מלון

רשת המלונות העולמית "הולידיי אין" השיקה השנה שירות חימום מיטות אנושי. לשירות נשכרו אנשים מוכשרים ומנוסים, שתפקידם לחמם לאורחים המכובדים את מיטתם במשך חמש דקות כדי שאלו יוכלו להיכנס למיטה רכה ונעימה. המשרה המושלמת לכל מי שטחן צעירות בגולני ולא סובל מבעיות גזים.

טועם מסטיקים

חברת ממתקים גדולה בניו ג'רזי מחפשת טועם מסטיקים מקצועי, שיחווה דעתו על המוצרים החדשים שהיא מפתחת. מעוניין להגיש מועמדות? הדרישות הבסיסיות הן "לועס מסטיק באופן קבוע", "לא מעשן" ו"בעל התעניינות כללית במזון וטעמים". העבודה דרך אגב במשמרות, לסטודנטים שביניכם.

אחראי אפקטים מיוחדים בהוליווד

כשאימא של דן בראדלי אמרה לו שיפסיק לשחק עם נפצים, היא בטח לא תיארה לעצמה שהוא בסך הכול מתכונן לעתיד. בראדלי, שאחראי לחלק מסצנות האקשן ההוליוודיות המוכרות ביותר, ביניהן אלה שהופיעו בספיידרמן, זהות בדויה ואינדיאנה ג'ונס, גנב לכולנו מתחת לאף את חלום הילדות, בזמן שאנחנו מסתפקים בניהול מלחמות עם הסובייטים בפלייסטישן.

בוחן מגלשות מים

מאחורי התואר המפוצץ "מנהל פיתוח מוצרי לייפסטייל" של חברת התיירות "First Choice", עומד בחור בבגד ים בשם טומי לינץ'. לינץ' מבקר באתרי תיירות אקסקלוסיביים ובוחן את המהירות ורמת הבטיחות של מגלשות המים. בשנת 2008 "נאלץ" המנוול לעבוד במקומות כמו האיים הקריביים, מקסיקו, פלמה דה מיורקה ועוד. איפה נציגי ההסתדרות כשצריכים אותם?

38 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page