
חשיפת מותגים בסושיאל
צבא המשפיענים שלנו מייצר לכם חשיפה >
סקרים ומחקרים
הנתונים מדברים ואנחנו משווים ובודקים >
לקוחות סמויים
אורח לרגע רואה כל פגע
ואתם מרוויחים >
בין לקוחותינו

























אקספוז זאת חשיפה!
וממש ככה, משמעות השם שלנו נטענת בכל פעולה שאנו מבצעים. "Expose" באנגלית משמעה חשיפה, ובדיוק כך אנו עובדים: חושפים את הנתונים הכי חשובים עבור הלקוחות שלנו כדי לשפר ולהעצים את חווית הלקוח, איכות השירות, הנראות ואת כל הפרמטרים העסקיים הרלוונטיים. הכלים שבידינו כוללים שימוש בלקוחות סמויים, סקרים ומחקרים, אשר יחדיו מבטיחים תובנות מדויקות ומקצועיות. הלקוחות שלנו מיישמים את ההמלצות וזוכים לשיפורים מיידים ומהותיים.
בנוסף, המחלקה שלנו לניהול נוכחות ברשתות החברתיות, באמצעות צוות המשפיענים שלנו, מבטיחה שהמותג שלך לא רק יחשף, אלא יזכה להד החזק והמשמעותי ביותר בזירה הדיגיטלית.
חזית הטכנולוגיה
הטכנולוגיה שלנו מציעה את החידושים האחרונים בתחום הלקוחות הסמויים (Mystery Shoppers). הלקוחות שלנו נהנים ממערכת טכנולוגית מתקדמת, הכוללת עדכוני נתונים בזמן אמת, ניתוחי תוצאות באמצעות AI, התראות ב-SMS ודוא"ל, דוחות מגוונים ומפורטים, וניתוחים מעמיקים שמספקים תובנות עסקיות חיוניות.
בואו תעשו מה שאתם אוהבים...

שירותים מובילים

לקוחות סמויים
לקוחות סמויים היא האסטרטגיה המובילה שמאפשרת לכם להבטיח רמת שירות גבוהה ולחשוף את אוטנטיות החוויה שלקוחותיכם חווים באופן יומיומי. באמצעות שיטה זו, אנו שולחים בקרים שמתחזים ללקוחות רגילים, תוך בדיקת מגוון פרמטרים בעסק שלכם. הבקרה מתבצעת על ידי שאלון Online השוואתי חכם ולעיתים אף באמצעות מצלמה נסתרת, מה שמאפשר לנו לחשוף נקודות חוזקה וחולשה בלתי נראות לעין. לקוח סמוי הוא לא רק כלי ניהולי אלא גם מראה שמשקפת לכם את המציאות בשטח, ומבטיחה לכם מידע מדויק ואמין, תקבלו באופן שוטף תובנות מעשיו ת שיכולות להוביל לשיפור משמעותי בביצועים, גידול במכירות ועמידה בסטנדרטים הגבוהים שהצבתם לעצמכם.

סקרים ומחקרים
ב-Expose, אנו מבינים את העוצמה של המידע הנכון. עם יותר מ-20 שנות ניסיון בעריכת סקרים ומחקרי שוק, אנו חודשים את הדרך שבה עסקים מבינים את לקוחותיהם. השירותים שלנו מאפשרים לך להתחבר ללקוחותיך על ידי מתן מידע אמין ומדויק על התנהלותם, צרכיהם וההעדפות שלהם. מסקרים טלפוניים, דרך SMS ומייל, ועד סקרי שטח דינמיים באמצעות אפליקציות מתקדמות—אנו מספקים לך את כל הכלים להבין מה באמת מניע את הלקוחות שלך. אם אתה שואף לשפר את שירות הלקוחות, להגדיל את מכירותיך, להבין איך אתה עומד מול המתחרים, או לוודא את יישום נהלים בשטח—Expose כאן לספק לך תובנות שיווקיות ועסקיות מקצועיות ומדויקות שישדרגו את הביצועים שלך.

חשיפת מותגים בסושיאל
באקספוז, אנו מציעים שירות ייחודי שיאפשר לכם להגביר את הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות באופן טבעי ואותנטי, מבלי להסתמך על פרסום ממומן. שירות זה מבטיח חשיפה אורגנית שתחזק את החיבור למותג שלכם ותזרים אליכם לקוחות חדשים באופן יעיל ומשמעותי. תוכלו ליהנות מאמון גבוה בזכות תוכן אותנטי שמייצר השפעה אמיתית, הגדלת חשיפה דרך נראות מוגברת בקרב קהלים חדשים, והתפתחות עסקית רבה כאשר יותר לקוחות מכירים ובוחרים בכם. שירות זה מתאים לכל סוגי העסקים, גדולים כקטנים, והוא אידיאלי לחשיפה ויראלית של מוצרים, שירותים או מיקומים חדשים. אנו משלבים בין הלקוחות הסמויים שלנו שמגיעים לשטח ואוספים נתונים ותיעודים לבין צבא המשפיענים שלנו שמעלה את התכנים ומתייג את המיקומים.
יתרונות תחרותיים
Product Name
Product Name
Product Name
Product Name
Product Name
Product Name
Product Name
נעים להכיר - אנחנו הינשופים

“Use this space to share a testimonial quote about the business, its products or its services. Insert a quote from a real customer or client here to build trust and win over site visitors.”
Michael Brown

“Use this space to share a testimonial quote about the business, its products or its services. Insert a quote from a real customer or client here to build trust and win over site visitors.”
Emily Clark

“Use this space to share a testimonial quote about the business, its products or its services. Insert a quote from a real customer or client here to build trust and win over site visitors.”
James Lee

Frequently Asked Questions
-
Why do FAQs matter?FAQs are a great way to help site visitors find quick answers to common questions about your business and create a better navigation experience.
-
What is an FAQ section?An FAQ section can be used to quickly answer common questions about your business like "Where do you ship to?", "What are your opening hours?", or "How can I book a service?".
-
Where can I add my FAQs?FAQs can be added to any page on your site or to your Wix mobile app, giving access to members on the go.
-
How do I add a new question & answer?To add a new FAQ follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Add a new question & answer 3. Assign your FAQ to a category 4. Save and publish. You can always come back and edit your FAQs.
-
How do I edit or remove the 'Frequently Asked Questions' title?You can edit the title from the FAQ 'Settings' tab in the Editor. To remove the title from your mobile app go to the 'Site & App' tab in your Owner's app and customize.
-
Can I insert an image, video, or GIF in my FAQ?Yes. To add media follow these steps: 1. Manage FAQs from your site dashboard or in the Editor 2. Create a new FAQ or edit an existing one 3. From the answer text box click on the video, image or GIF icon 4. Add media from your library and save.