בואו תעשו את מה שאתם אוהבים - קניות

הגישו מועמדות

middele.jpg

רוצים להיות לקוחות סמויים?

הכנסו והצטלמו לראיון המוקלט

השירותים שלנו:

בדקו את מצב העסק שלכם:

מנהלים/בעלי עסקים:

זה לא סוד שידע הוא כח, על מנת שתהיה לך תמונה רחבה על המתרחש בעסק שלך, אנו מספקים שירותים מגוונים המבוססים על סקרים, לקוחות ועובדים סמויים.

 

מנהלים מעוניינים לשמוע עוד?

שלחו לנו  WhatsApp או צרו קשר

contact us
 
הלקוחות שלנו

רוצים להיות לקוחות סמויים?

אנחנו מחפשים אנשים ש:

  • יקנו בחנויות

  • יאכלו במסעדות

  • יסעו במוניות ורכבות

  • יתארחו במלונות

  • ישכירו מכוניות

  • יתאמנו בחדרי כושר

  • יעשו טיפולי יופי וספא

  • ועוד ועוד....

 

To play, press and hold the enter key. To stop, release the enter key.

נעים להכיר - אנחנו הינשופים

מאורך קטן.jpg

מדי יום אנחנו מבצעים מאות בקרות, סקרים, מחקרים והדרכות

התוצאות שאנחנו מייצרים ללקוחות שלנו:

תוצאות לטווח הקצר ולטווח הארוך

 בטווח הקצר :
מיד עם היוודע דבר פעילות חברת אקספוז לקוח סמוי בארגון ,עובדי הארגון יחלו לפעול באופן אחראי, שירותי ונלהב
כל לקוח נחשד בעיניהם ללקוח סמוי ומקבל מקסימום תשומת לב והתנהגות בהתאם לקודים ולסטנדרטים של הרשת
התוצאה בטווח הקצר שיפור רמת השירות , נראות והיקף המכירות

בטווח הארוך :
חשוב לתחזק את השירות באופן מתמשך על מנת לשמור על ההישגים במסגרת העבודה השוטפת מנהל החנות נחשף לדוחות וצילומי הלקוח הסמוי ופועל לשיפור ממצאי נקודות החולשה
התהליך מייצר תחזוקה שוטפת של הפרמטרים החשובים להנהלת הרשת ומשמר את היתרון התחרותי של הארגון
התוצאה בטווח הארוך - שמירה מתמדת על רמת שירות גבוהה , נראות מותאמת סטנדרט הרשת , היקף מכירות גבוהה ומיצוי פוטנציאל הרווחיות

תוצאות דרמטיות לעסקים
  • שיפור הרווחיות

  • הגברת היקף המכירות

  • שיפור רמת השירות

  • שמירה על סטנדרטים מוכתבים

  • שימור רמת הסדר הניקיון והניראות של החנויות והסניפים

  • מניעת גניבות ומעילות

  • השגת יתרונות תחרותיים

  • שימור לקוחות , השגת לקוחות חוזרים ונאמנים

  • שביעות רצון לקוחות גבוהה

  • שביעות רצון עובדי הארגון

  • שיפור מיומנויות עובדים

  • בדיקת מתחרים ומידע זמין לגביהם

חווית לקוח
וחווית שירות

חווית לקוח

רגעי המפגש של הלקוח עם הארגון מעצבים את דעתו בהסתמך על חוויתו 
אנו שואפים כי בכל מפגש של הלקוח עם הארגון חוויתו תעלה על ציפיותיו
כאן תפקידנו לבדוק ולוודא עבורכם שחווית הלקוח תהיה תמיד בהתאם לסטנדרטים אותם הגדרתם

חווית שרות

  • ידוע כי לקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות טוב יותר

  • 90% מהלקוחות המאוכזבים לא יקנו ממך יותר ולא יאמרו מדוע

  • להשיג לקוח חדש מצריך פי עשרה משאבים ועלויות מאשר לשמר לקוח קיים

בהסתמך על כל העובדות הללו אנו נדאג עבורך כי רמת השירות תשמר באופן סיסטמתי , שהשירות שלכם יהיה טוב משל המתחרים ושהלקוחות יהיו מרוצים

חווית עובד
ועובד סמוי

חווית עובד

שביעות רצון עובדים - לעיתים חשובה יותר משביעות רצון הלקוחות

ידוע שאם העובדים מרוצים גם הלקוחות מרוצים

עובדים שנהנים במקום עבודתם מקרינים על הארגון כולו

אנו נדאג לבדוק את חווית העובדים שלכם , נשקף עבורכם את המצב ונציג חלופות ראויות לשיפור חווית עובדי הארגון

עובד סמוי

לעיתים הארגון נדרש לבדוק את המתרחש בתוכו - באמצעות עובד סמוי אותו אנו מציבים אצלכם אנו בודקים פרמטרים רבים לרבות בעיות רגישות בארגון, מעילות, סיבות לנטישת עובדים ועוד ועוד.

 
חזית הטכנולוגיה
הלקוחות שלנו נהנים מהטכנולוגיה המתקדמת בעולם בתחום ה Mystery Shoppers
ובכלל זה עדכוני נתונים On-Line, התראות sms/מייל, דוחות מגוונים ומפורטים, ניתוחים מעמיקים ועוד - קראו עוד >
 
אנו באקספוז גאים להוביל את תחום הלקוחות הסמויים, הסקרים והמחקר בארץ בזכות ניסיון עשיר ויתרונות רבים