לקוחות סמויים
מהו שירות לקוחות סמויים?
שירות הלקוחות הסמויים שלנו חושף את מה שלקוחות אמיתיים חווים – באמת.
אנחנו שולחים בקרים מקצועיים המתחזים ללקוחות רגילים, ומבצעים בדיקה שיטתית של פרמטרים מרכזיים בעסק: שירות, מקצועיות, זמני תגובה, נראות, סדר, ניקיון, תפעול ועוד.
כל ביקורת מתועדת בשאלון השוואתי חכם ולעיתים גם בליווי מצלמה נסתרת.
כך אנו מספקים לכם מבט מדויק, נטול פילטרים, על חוויית הלקוח בעסק שלכם: מה עובד מצוין, ומה דורש שיפור.
את הממצאים אנחנו מנתחים ואתם מקבלים המלצות ותובנות.
סוגי בקרות
בקרה סמויה טלפונית
בקרה סמויה טלפונית בודקת את איכות השירות בשיחת אמת, שמוקלטת ומאפשרת ללקוח לשמוע בעצמו את התהליך כולו.

בקרה סמויה מצולמת
בקרה סמויה עם מצלמה נסתרת חושפת את האמת כפי שהיא – וידאו חי שמציג חוויית לקוח אמיתית, ללא פילטרים.

לקוח סמוי פרונטלי
לקוח סמוי פרונטלי בוחן את חווית השירות בעיניים אמיתיות, מדווח אונליין ומספק תובנות לשיפור מיידי ומדויק.

בדיקת מתחרים
בדיקת מתחרים מספקת לכם מידע עסקי חיוני על מחירים, שירות, שיטות עבודה ויתר פרמטרים – לשיפור ביצועים ויתרון תחרותי.

בקרות נגישות
בקרות נגישות בוחנות עמידה בחוקי הנגישות: פיזית, שירותית, תעסוקתית, תקשורתית – כולל מניעת אפליה ושיפור חוויית הלקוח.

עובד סמוי
עובד סמוי משתלב בארגון, לומד את התרבות מבפנים ומדווח על תהליכים, מעילות, נטישה ואפשרויות לשיפור השירות והתנהלות הצוות.
