top of page
37620041_l.jpg

מחקרי/סקרי שביעות רצון

statistics.jpeg

מחקרי/סקרי שביעות רצון

הבנת צרכי הלקוח והעדפותיו, שביעות הרצון שלו מהמוצר, מתהליך המכירה ומהשירות הם גורמים קריטיים לשימור הלקוחות הקיימים ולהגדלת בסיס הלקוחות. בחינת אלה אל מול יחס הלקוחות לחברות המתחרות חשובה לצורך הערכת ביצועי החברה ביחס למתחרותיה בשוק.

מוקד סקרי מייל/SMS/טלפון

מוקד אקספוז מכיל 70 עמדות פעילות ועוד מאות סוקרים וסוקרות המבצעים מדי יום איסוף נתונים של אלפי סקרים 
ברשותנו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לקבלת הנתונים וניתוחם במהירות ובדיוק מירבי.

top-view-marked-checking-box.jpg

96,000

בקרות סמויות בשנה

72,000

סקרים

15,000

בקרים פעילים

780

לקוחות מרוצים

top-view-manager-woman-analyzing-financial-paperwork-strategy-typing-expertise-laptop.jpg

הלקוחות שלנו

שופרסל.jpg
שטראוס מים.jpg
מכבי.jpg
גט טקסי.jpg
הוט.jpg
יס.jpg
שלמה סיקסט.jpg
שילב.jpg
איקאה.jpg
bottom of page