top of page
מחקרי/סקרי שביעות רצון
מחקרי/סקרי שביעות רצון
הבנת צרכי הלקוח והעדפותיו, שביעות הרצון שלו מהמוצר, מתהליך המכירה ומהשירות הם גורמים קריטיים לשימור הלקוחות הקיימים ולהגדלת בסיס הלקוחות. בחינת אלה אל מול יחס הלקוחות לחברות המתחרות חשובה לצורך הערכת ביצועי החברה ביחס למתחרותיה בשוק.
מוקד סקרי מייל/SMS/טלפון
מוקד אקספוז מכיל 70 עמדות פעילות ועוד מאות סוקרים וסוקרות המבצעים מדי יום איסוף נתונים של אלפי סקרים
ברשותנו הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לקבלת הנתונים וניתוחם במהירות ובדיוק מירבי.
96,000
בקרות סמויות בשנה
72,000
סקרים
15,000
בקרים פעילים
780
לקוחות מרוצים
הלקוחות שלנו
bottom of page