לקוחות עסקיים
ללקוחותינו מטרות שונות ומגוונות , לעיתים אנו באקספוז מקבלים על עצמנו משימות משונות ומיוחדות אך לרוב מטרות לקוחותינו מתמקדות ב :
- שיפור הרווחיות
- הגברת היקף המכירות
- שיפור רמת השירות
- שמירה על סטנדרטים מוכתבים
- שימור רמת הסדר הניקיון והנראות של החנויות והסניפים
- מניעת גנבות ומעילות
- השגת יתרונות תחרותיים
- שימור לקוחות , השגת לקוחות חוזרים ונאמנים
- שביעות רצון לקוחות גבוהה
- שביעות רצון עובדי הארגון
- שיפור מיומנויות עובדים
-
בדיקת מתחרים ומידע זמין לגביהם
התוצאות שיושגו לארגונך יהיו בעלות השפעה דרמטית בשני מישורים עיקריים בטווח הקצר :
מייד עם היוודע דבר פעילות חברת אקספוז לקוח סמוי בארגון ,עובדי הארגון יחלו לפעול באופן אחראי, שירותי ונלהב
כל לקוח נחשד בעיניהם ללקוח סמוי ומקבל מקסימום תשומת לב והתנהגות בהתאם לקודים ולסטנדרטים של הרשת
התוצאה בטווח הקצר שיפור רמת השירות , נראות והיקף המכירות
בטווח הארוך :
חשוב לתחזק את השירות באופן מתמשך על מנת לשמור על ההישגים
במסגרת העבודה השוטפת מנהל החנות נחשף לדוחות וצילומי הלקוח הסמוי ופועל לשיפור ממצאי נקודות החולשה
התהליך מייצר תחזוקה שוטפת של הפרמטרים החשובים להנהלת הרשת ומשמר את היתרון התחרותי של הארגון
התוצאה בטווח הארוך - שמירה מתמדת על רמת שירות גבוהה , נראות מותאמת סטנדרט הרשת , היקף מכירות גבוהה ומיצוי פוטנציאל הרווחיות
חווית לקוח
רגעי המפגש של הלקוח עם הארגון מעצבים את דעתו בהסתמך על חוויתו
אנו שואפים כי בכל מפגש של הלקוח עם הארגון חוויתו תעלה על ציפיותיו
כאן תפקידנו לבדוק ולוודא עבורכם שחווית הלקוח תהיה תמיד בהתאם לסטנדרטים אותם הגדרתם
חווית שרות
- ידוע כי לקוחות מוכנים לשלם יותר עבור שירות טוב יותר
- 90% מהלקוחות המאוכזבים לא יקנו ממך יותר ולא יאמרו מדוע
- להשיג לקוח חדש מצריך פי עשרה משאבים ועלויות מאשר לשמר לקוח קיים
בהסתמך על כל העובדות הללו אנו נדאג עבורך כי רמת השירות תשמר באופן סיסטמתי , שהשירות שלכם יהיה טוב משל המתחרים ושהלקוחות יהיו מרוצים
חווית עובד
- שביעות רצון עובדים - לעיתים חשובה יותר משביעות רצון הלקוחות
- ידוע שאם העובדים מרוצים גם הלקוחות מרוצים
- עובדים שנהנים במקום עבודתם מקרינים על הארגון כולו
אנו נדאג לבדוק את חווית העובדים שלכם , נשקף עבורכם את המצב ונציג חלופות ראויות לשיפור חווית עובדי הארגון